... و جعلنا لهم لسان صدق علیّا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

باران ...

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ب.ظ

به همه سپرده ام من ، زتو کس خبــــــــر ندارد

همه شب نشسته ام من شب من سحر ندارد

ز تمام این سخــــن ها که یکی ثمــــــــــر ندارد

تو بگــــــو دعــــــــــــــای باران ز چه رو اثر ندارد           90/10/5

 

 

رحیل و کوچ سواران هنوز هم زود است

قرار و ماندن یاران هنــــوز هم زود است

برای رونق بازار گلشــــــن و بســــــتان

ترنم لب یاران هنـــــــــوز هم زود است                   90/10/2

 

 

 

 

باران که میبارد

آهوانه پناه میگیری زیر شیروانی قلبم

و من

باران می شوم

برای همیشه

تا تو

بی پناه نباشی

برای همیشه                                              91/3/30

 

 

 

شب ستارگان گنگ و زیبا را در خود نگاه میدارد

و تو شب گنگ و زیبا را درخود

در شگفتم

که تو

و شب

و ستارگان

چه بی نظیرید در گنگی و زیبایی                    91/6/10

 

 

 

 

باور دارم رسالتت را

دستانت معجزه نمی کنند که خود معجزه اند

بی آنکه ید بیضا باشند

باور دارم رسالتت را

چشمانت معجزه نمی کنند که خود معجزه اند

بی آنکه زنده کنند مرده را

باور دارم رسالتت را

باور دارم دستانت را

و چشمانت

باور دارم معجزه را                                        91/6/10

 

 

 

 

آه می کشم آینه را وقتی همه تو می شوم

بی سنگ می کُشم آینه را وقتی بی تو می شوم

چقدر بی آینه ام

چقدر بی تو ام

چقدر بی خودم

چقدر بیخودم                                     91/6/25

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۰
lesane sedq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی