... و جعلنا لهم لسان صدق علیّا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

این روزای آخریه .....

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ

این روزای آخریه، فکر میکنم به اینکه هروقت تو زندگی اشتباهی کنیم خودمون بدهکار خودمون و عزیزانمون کردیم!

فکر میکنم که گاهی، غریبه ها رو اشتباهی میگیریم به جای آشناها! بی رحم ها رو اشتباهی می گیریم بجای رَحِم ها!

این روزای آخریه فکر میکنم به اینکه هر خامی، بالاخره یه روزی پخته میشه و پی میبره به اشتباهاتش، فقط خداکنه اون روز اونقدر سرمایه زمان و توان داشته باشه که بتونه جبران کنه بدهکاریاشو.

این روزای آخریه فکر میکنم که منم بدهکارم؟! چقدر؟!! و آیا اونقدر سرمایه دارم برای جبران بدهکاریام؟!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی